Sunday, February 05, 2006



More mense, ek het laas week die groot stap gemaak om my blog adress vir my hele epos gemeenskap te stuur. En ek wil dankie se vir die groot respons, my leeserstal is nou inderdaad groter as marius sin, maar kleiner as jaco sin. Alhoewel jaco nou soos rolf net in sy gedagtes blog.

Ek wil spesiaal dankie se aan drie vriende, omrede hul iets besonders bygedra het en omdat dit nogal funny was:

1. Dankie Loutjie, jy's verstommend die enigste persoon wat gevra het vir nog meer "SUPER 14 AKSIE FOTO'S". So hier is nog een, ek sal seker elke week een by las. As 'n bonus stuur ek ook vir jou haar tellefoon nommer, adress, 'n vliegtuig kaartjie...asook die "een woord" wat jy vir haar moet se om haar knee lam te maak. (Die prys mag slegs deur jou gebruik word en kan nie vir geld verruil word nie.)

2. Mr. Cool, Botha, tjom...ek sien jou versekker by metalica...ons het gisteraand beriddeneer oor hoe presies ons 'n kamera by die konsert kan inkry vir verslag doeleindes vir die blog. Ons het ook besluit om soos die "KKK" (klu klucks klan vir stadige gene) op te dress, sedert 5mf moan dat te min kaartjies verkoop word, vir die event, aan ons mede-wooners in die pragtige reenboogland. So, Sipho...net omdat hul 'n "black" album het, is dit nie noodwendig jou tipe musiek nie. (onthou om jou blog adress vir my te stuur.)

3. Eugene, 'n vuurige leeser, het wragies besluit om al my blogs te lees vandat dit begin het...dis nogal baie...min mense het so baie moed, meeste val maar net in by die laaste blog en meer geesdruftiges scroll af tot by die super 14 foto. Onthou dat hierdie 'n emosioneel onstabiele paar maande vir my was, so jy sal jou CD speeler se musiek baie moet verander om by die "ambiance" van die blog aan te pas. As dit nie genoeg leesstof is nie, hier is nog 'n paar vriende van my se blogs:

a. brielie.blogspot.com
b. dieherder.blogspot.com
c. pimpeddy.blogspot.com
(ps. ek het jou vrou by die patologie lab raakgeloop vrydag...dit was goed om haar weer te sien, sy lyk goed...wat voer jy haar?)

Right, vir die gene wat vergeet ed se girl se naam is kitty...en nie kit-whatsherface nie...en casper se girl se naam is leoné(uitgespreek le-oh-nie en nie leo-ny nie)...en nie titlessf#ckknowz nie...

En chippie het inderdaad nie vir marius aan rammstein blootgestel nie, hy't dit self gedoen.

groete
willem of gorgousknowitallchucknorrishoffhybrid

1 comment:

Eddy said...

Do remind me to kick your arse when you get back.