Saturday, November 26, 2005


More mense, eks vandag redelik broos maar het gisteraand my eerste vry reggekry...en vanaand gat ek groot. Maar in dieselfde asem is ek so bietjie de fabond in vir van my vriende en die groef waarin hul hulself laat beland het.

Mense, mens gan nie club toe om te suip, te dans of na die horribaaaale musiek te luister nie (wel ten minste normale ouens), .........................(klaarblyklik gan mense club toe om hoenders te check, te suip en moeilikheid te maak). ...maar wragtig mens soek daar defnitief nie 'n trou vrou nie....

en dis wat ek nie verstaan nie, ............................................soos marius sal se "....................". ..............................die girls ....................verander in kloosterkoeke wat ............. is deur hul pa's en nou sit met 'n feministiese haat teenoor mans. Regtig, ................................(hot and flusterd natuurlik, ouens). En dis waar ek terug val na "the Rock" toe met my eie twist: "......................................, winners go home and karnalie the prom queen". Jy kan praat so veel as wat jy wil, as daar nie aksie is nie, was daar boggerol.

So, wat ek eintelik se is die volgende: ouens asseblief, as jul uitgaan...probeer iemand opchat, al is dit juffrou fokkens...wie gee om of sy jou afskiet of jy jou naam vergat. Kan mens jou naam vergat deur vir iemand te se jy stel belang? ek dink nie so nie. So daai storie wat jul spin is vir die voels. En om te se daar is niemand mooi's die aand nie, werk ok nie. As jy goed genoeg was om iemand aantrekliks op te kon tel sou jy jouself nie by die club bevind het nie, ne? En weereens, as jy dink haar persoonlikheid stink, who cares...jy moet mos weet as jy soentoe gaan, dis wat jy gat kry. So stop die ......... en vry 'n girl, maar dra ten minste 'n ............., voor jy ok eindig met 'n ................................

groete tot 'n volgende keer
wimmil

No comments: