Friday, September 29, 2006

Ysskaats is nie vir moffies nie

So, hier is my eerste birthday pic's...die ander is nog sterk oppad en sal gepost word sodra ek nie toets skryf nie...Die is by kollenade geneem nou die woensdag aand ter feesvieringe van my kwart eeu. Van links na regs: Anninke, Ekke en Paul.

Ons praat nie oor die wings nie, behalwe om te se, myne was verkeerd om aan en dus moes ek gatkant om oorent agteruit skaats...
Die foto sou cute gewees het as dit eerstens nie ek was nie en tweedens nie meer geneig het na die trek reg-aan-moroon kant toe nie.
Daar het jul dit. volgende keer sal ek die foto's van die suipende sound of music nonne laai
cheers.

1 comment:

Anonymous said...

Lyk heel pret Wielliemwiemps.

Swot julle ooit? Of skaats julle net heeldag?

Hoe gaan dit met die (kan ek maar sĂȘ?) Liefde?

Enjoy.