Saturday, September 09, 2006

How could you be sure?

Seen All
Good things and bad
How can you be smiling and saying:
"How can you be sure?"


Ed se 25 verjaarsdag? of so het ek gehoor?

Wel, dit was soos ons verwag het 'n groot dag gewees vir ons favourite beer van die noordelike provinsie.

Baie dinge is belowe, baie dinge is voorspel en verwagtinge is oorskryf.

Nou ek onthou nog vir Ed van skool af as die skaam outjie met die enigste glimlag wat "scalier" en slinkser as myne mag lyk. Dis nie net 'n glimlag wat se hy't sopas die melktert van die kombuistafel afgesteel nie, maar toevallig ook die kok en sewe bediendes in die koelerkamer beet gekry.

Hier is 'n foto of twee, want wragtig ek wil nie veel se nie. Ed moet. Buitendien het my verrigtinge slegs tot 9 uur die aand toe gehou.


Hierdie foto is inderhaas 4 keer oorgeneem want daai vuur was wragtig warm

Nog 'n "WESTLIFE pouse" oefen sessie vir holland..eks amper weg, ed is.


Neale, ek en Alicia...Geluk neale met jou landie...ek hoop hy ry lekker.

Right, weer eens geluk met die party en die groot 25, ed sal versekker die hele storie en foto's spin vir die wat wil weet...en ek sal nog by neale gaan foto's haal en dalk nog 'n keer of wat post.

"If i could be who you wanted, if i could be who you wanted. All the time"

1 comment:

unlock iphone said...

Did you take these pictures with your iPhone?