Sunday, January 29, 2006

There's things i want,there's things i think i want. There's things i've had, there's things i wanna have. Do i want the dreams? The ones we're forced to see. Do i want the perfect wife? The word perfect ain't quite right. Shopping every day? Take it back the next break. They say the more you fly the more you risk your life. I'm just looking, i'm not buying. I'm just looking, keeps me smiling.

Sorry dit was toe nie brielie se balle nie, maar brielie se bulle. jammer daaroor. "You've got balls...I like balls."

n great aand gehad, die komplot om my toe omvertegooi het gewerk...en 'n geheimsinnige vreemdeling is nou die trotse nuwe eienaar van die tekken trofee. Baie geluk, ek hoop hulle gee jou ook so baie moeilikheid...nes ek gekry het. Remember, it's lonely at the top.
en dan my gunsteling se ding: "Some MotherF(nuikers) always try to skate uphill"
My duime is darem nie so broos soos my ego op die stadium nie, maar ek kom weer..en ek kom om jul op te fnuik (ipod vol gelaai met nuwer, better, sterker, moeriger songs)

chippie het amper die bakkie gerol omdat hy baie bright is en flink idee's kry om gesuip 2 uur in die oggend plaas toe te ry. Die darwin award gaan dus die week aan ou chippie espag. Beskrywing: Chippie ry die naweek met pa se bakkie. Chippie kom kuier, volgens hom, skelmpies vir die tekken freaks. Chippie drink punch. Chippie drink ander drank ook. Chippie gaan na pietersburg se donkerstraat hoekie nagklubs toe. Ed se vir hom: "buddy old pel, kom slaap saam, uhm, by my". Chippie se reg. Chippie besef hy is klein, fyn en onskuldig en vermy edrich se huis soos pes. Chippie sit sy lewe in gevaar deur 2 uur die oggend deur seshego te ry, op 'n padgat belaaide teerpad. Chippie bars voorwiel. Chippie is in die bos. Chippie is weer op die teer. Chippie is terug in die bos. Die kar stop. Chippie is fine, maar nogsteeds mal. Chippie sms vir ed om te se dat hy kar gerol het.

Meanwhile: Ed kom by huis. Ed wag vir chippie op sitkamer stel. Chippie daag nie op nie. Ed val aan die slaap en droom soete drome. Ed hoor nie sy selfoon 2:34 het 'n sms nie. Ed bel my vanoggend om te hoor waar is broer. Ek se "waddefok". hy se "ja-nee". ek bel chippie. chippie se foon is af. Ek begin so lank dink wat ek in my toespraak by die begrafnis gaan se. Ek kry 'n traan in my oog. dis 'n briljante speech. Kom almal, kom luister hoe goed ek julle kan laat trane pik. chippie bel en se hy't weer stront gepraat. Daar gaan my speech en my idee van funeral crasher speel saam met sy girl. "Meatloaf....mom....F#uck" en "Josef, why? WHY? Josef" terwyl ek pomp aksies agter sy meisie uitvoer...die van julle wat weet waarvan ek praat....weet waarvan ek praat.

groete en sien julle binnekort weer.

2 comments:

Marius said...

Fokken brilliant.
Dis al.
Fokken brilliant.

Eddy said...

Ja fok. Sorry ek hwt jou opgedoner Espag. Maar ek moes net.