Saturday, January 14, 2006

More mense,
Ja ons het toe gisteraand 'n laat aand gehad...en om te dink ek het absoluut gedog dat ek niks gaan he om die naweek te doen nie. Wel ek het sekker niks gehad om te doen nie, maar ten minste was daar drank. Drank los nogal baie probleme op en cigarette kalmeer mens tussen die slukkies. Wat meer het mens nodag...wel dalk sal ek nog 'n wasted dronkie by my wil he, sodat ek nie te sleg voel oor myself nie. Aan die anderkant, wie worry as jy gesuip is...ja

Kom ons begin met die goed wat ek sou gedoen het die naweek. Ek sou krieket gaan kyk het, ek sou by 'n girl gaan kuier het, ek sou my slot van my bakkie vervang het, ek sou counterstrike gespeel het...ek sou klaar geblog het. maar nou moet ek gaan tee drink by my sus saam met my moeder so ek sal later klaar maak.

1 comment:

Jaco said...

Wimpel ...

Ek mis jou - waneer kom jy huis toe ?
Rolf is nou terug...
& dis die bal wat val & dit is al..
Jakolien