Saturday, January 28, 2006

Ek wonder hoe dit sal wees. Ek wonder hoe jy my lees. Want ek dink alweer, ek dink aan elke keer. Ek moet jou vergeet, ek weet, ek sweer ek probeer, maar ek kan nie.

En daar het jul dit. Het julle al van daai dae gehad wat mens net absoluut niks het om vir die wereld te se nie. En jy is net nie lus nie. Nou ek het vanaand so 'n aand gehad. Mense praat met my, maar jy is net nie met hulle nie...dink aan ander dinge. En voor jy jou kan kry sien jy weer die persoon voor jou met daai gesigs uitdrukking van "ek wag vir 'n antwoord". Dis moeilik ek sweer, en dis 'n snaakse plek om te wees.

So ek weet daar het baie dinge met my gebeur die twee weke wat ek nie hier was nie. Maar as ek aan iets moet dink as jy my vra wat in my lewe aan gaan, is die antwoord sekker "ek weet nie".

So hier is wat ek weet:
My enigste liefde op die stadium is tande, daar is niks mooier as die kurwes van 'n 25 (regter maksilere premolaar) nie.

Toetse. Ek ken van toetse. Ekke druip hul altyd.

Ek weet ek het vanaand se Tekken Underground challenge gewen...al was ek nie vir hom uitgenooi nie, het ek nog steeds opgedaag. Daar is 'n samesweering in Pietersburg om my van my wettige posisie as Tekken Ultimate Champion te ontkroon. Somige individue in hoe kringe het groot planne om my loopbaan omver te gooi. Wel ek het nuus vir hulle, die geskiedenis wys dat sulke komplotte gewoonlik vaal. Kyk net hedendaags. Hoe lank wil ons nie al vir Moegabe omverwerp nie? En waar sit die man...nog bo, dis waar. En hy is verstandelik gestremd, donkerkleurig, lei aan altzheimers en weet nie van playstation 2 af nie...so wat is die kans.

Ek weet ek speel baie squash deesdae.

Ek weet Super 14 begin oor 'n paar dae. Ek weet broeders "brielie se balle", "Mastermind" en "gullowane" is saam met my, "Chuck Norris", in die stryd om gekroon te word as Naas se regterhand en linker voet.

Ek weet almal se allias het te doen met die manlike geslags orgaan, of dele daarvan.
Brielie se "balle"...ja, jaco...ons weet jy potatosack die meisies.
Mastermind...henning, waarmee dink jy? Dink jy dit gaan werk vir super 14?
Gullowane...'n swart naam vir tgrill (as dit die regte spelling is)..reenboog nasie
Chuck Norris...dit se als, want hy is als en is in als..selfs 'n manlike geslags
orgaan.

en dis dit vir vanaand, ek gaan nou maar inkruip sodat ek more kan gaan werk.
bietjie diep vanaand, maar more is ek better met mooier super 12 foto's as van te vore.
lief julle almal
die einste

No comments: