Saturday, June 17, 2006

Proof of progression

Yep, vir julle ouens wat wonder of 'n mens kan verander. Wel ek het 2 bewysstukke wat ek vanaand gaan plaas...

Van super geek...



















Na super gay...


















Ja, van algehele slimkop in 2005 het ek omgeswaai na 'n sterk contender vir Mnr. Gay Gauteng in 2006. Let op die spelling in my figure skating sertifikaat. Espag is nie goed genoeg om geassosieer te word met 'n ysskaats ballerina van formaat soos ek nie...en dus is die toe verander na 'n gepaste Espay...


















En hier is ek en Jean en Mitesh, besig om reg te maak vir ons sitcom in scrubbs...















Foto van 'n girl...
























Foto van my vriende saam by Heanertzburg...
























Dawie, 'n visvanger van formaat...2/0 gatskop...die man mag maar, hy hoef nie eers by sy stok te staan nie...dinge gebeur net...

en dit is dit vir eers, natuurlik sal cock&bull, Oceanbasket en Milkylane? Nooit ooit weer die selfde kan wees na gisteraand nie...geen familie's of kinders mag ooit weer by daai tafels sit nie...dit sal net verkeerd wees in my oe.

En dus is dit nou tyd om vanaand Vintage te gaan met my keppie om presies te sien hoe iemand lyk as hul 'n kwart eeu draai. Geluk bernice, en sterkte.

No comments: