Thursday, August 03, 2006

I'm not growing up

"Their results showe that a cytokine network is activated in the periapex in response to canal infection and that T helper cell-modulated proinflammatory pathways may predominate during periapical bone resorption."

My response net soos julle sin: ???????

Ja, ek moet 3 endodontic's artikels voltooi voor dinsdag...met sulke leesstof raak mens gou dik om werk te doen. Anyhow, ek is inelkgeval hewiglik geskroef omrede ek die naweek na 'n dubbele doring 21/3o something party toe gaan. Ek weet ek moes nie, ek weet ek kan nie...maar ek gan...

Uhmm, ek het my vliegtuig kaarjtie vandag gekoop.
Ek vertrek 30 Oktober 2006 om 23h55 en land weer 20 Januarie 2007 om en by 20h00 ek dink? Die kaartjie was redelik goedkoop, maar ek moes lank baklei om te bewys dat ek inderdaad nog 'n student is...lyk ek so oud?

Cecilia sien ongelooflik uit dat ek kom kuier, so sy het al groot planne gemaak. Klaarblyklik moet ek haar wys hoe mense van afrika ysskaats...dit gaan moer snaaks wees en dan gaan ons vir 'n week of wat na hul logcabin daar in die alpe, waar ek 'n sleutelbeen of twee wil breek, asook leer snowboard en ski. (Oom nic gaan so trots wees op my).

Sjoe, om te dink ek gaan nie meer die praktyk sien tot volgende jaar nie? Scary stuff? Kan jul dit glo...Da kak die spreekkamer se SEX APPEAL alweer. Die girls sal dit maar moet fake met jong dr. Maar dames, ek weet...dis net nie dieselfde nie. As troos kan ek darem se dat my bobene en kuite 'n stewige hipstoot gaan kry in holland..so begin solank droom en droel oor dae wat weer sal kom.

Ps. Ek sien almal 1 laaste keer gedurende 7, 8 Oktober wanneer die praktyk daai TMJ Kliniek anbied in pietersburg. Damn, Alicia mag maar...ek sien sommer baie uit om weer iets te leer.

Lief julle sommer baie..dis tyd om "specific mediators of periradicular lesions" uit te tik.
One, two, One, two...one, two, three, four...

No comments: