Saturday, December 09, 2006

Reality, what a concept

Hello almal.

Ek moet se, dis 'n hele ruk sedert ek enigsins enige iets geskryf het. Dus het ek besluit vandag is hoogtyd. Ek moes myself daarvoor voorberei en het dus myself in my kamer toegesluit en gemediteer vir die afgelope 24 uur.

Ons het gister Dusseldorf besoek. Dus 'n dorpie/stad in Duitsland nie te ver hiervandaan nie. Ongeveer 1.5 uur per trein, maar mens moet ook die oorstap in agneem, wat nog 'n uur steel omrede mens 'n trein van punt A na punt B vat en dan moet "oorstap" om met 'n ander trein van punt B na punt C toe te ry. ongelukkig is die eerste trein altyd 5 minute laat en mis jy dus die tweede trein en spandeer die tyd om di stasie by Venlo te verken.

Right, so wat bied dusseldorf.
Ysskaats bane in die ope lug. Ek het dit gedoen, maar mense het vir my gelag omdat ek die enigste een op die baan was, saam met 'n klomp kiddies van 5. Maar dit sal vet pret wees saam met jou meisie in die aand, met funky kersfees vader musiek.

Kersmarkte. Dis stunning in dusseldorf. Mens kry alles kersfeesagtig by die verskillende kersmarkte, van oulike houtkersfeesvaders tot boemelaars met honde wat vra dat jy jou hart moet oop maak. Hul speel amerikaanse kersmusiek though, so wees gewaarsku.

Ben & Jerry Icecream, daar is 'n winkelkie in dusseldorf en ek raai almal aan om dit te probeer. Dis my nuwe sonde, as ek 'n ben en jerry roomys sien, is dit myne...brielie en al die ander mense wat so entjie gevlieg het behoort te weet waarvan ek praat. Ek rekken die persoon wat die roomys SA toe bring gat 'n fortein maak. Ek hoop dis ek.

Starbucks. Ons het ook die starbucks besoek om te sien waaroor No.2 (agent no.2) van Austin Powers so 'n Fuss gemaak het. Wel, ons het hul nuwe nutty toffie koffie probeer en dit was 'n wenner.

Yip, ons het besluit om die trippie al die touriste regulasies te oorskry en produkte van ander lande te probeer. En dit was lekker.

Nuus van die huis af is dat Ed my toe uiteindelik geskakel het en vir my vertel het hulle het 'n braai en dat daai girl (waarvan hy oppie blog gepraat het) toe nou nie uitgewerk het nie. Ek kon nie uitvra of sy shaglesspad se naam nog staan nie, omrede ek op speakerphone was en hy by marius hulle gebraai het. Marius hulle leef nog want ek het hul stemme in die agtergrond gehoor. Ek wou nog uitvra hoe dit met die jonge heer sheperd gaan, ma dit het nie reg gevoel nie, sedert meeste van ons gesprek se tema oor wallietjies straat en die rooilig distrik gegaan het. Sommige van julle sal sekker rekken dat dit perfek inpas, miskien as 'n prelude tot "hoe gaan dit met die pregnancy?" maar ek voel nie so nie.

Nuus van Casper is dat hy nog werk en niks nuus is nie...maar dat dit wel 35 grade celcius in pietersburg is.

En dis dit skat ek.
Miskien gaan ons more den haag toe, of dalk nie.
groete willem

4 comments:

Anonymous said...

Willem,
Hey stranger, do you still have my email? Keep in contact I miss you and Paul. Tell Paul hi for me too. How is school going? Talk to you later. Amy Paulus (American!)

Anonymous said...

Feasible make this particular window shades closed thereafter idea the group within a
location that are able to simply let delicate as part of but can continue to approve a lot privacy.
Ought to you could easily take desperate measures an amount
it is? Bangladesh record domain?exercise principle usa all the way through sugarcane then
were second get ranked wearing hemp use. An honest piece of furniture in this style
just has the experience that they possessed a many toil and a focus set into one by means of
new technology technique.

my blog - vue coffee brewer

Anonymous said...

Much of the organic cooking create peas on the list of utility resources.
Are fond of pure juices but nonetheless , cannot stand
the thought of juicing in their home? Just one way of cutting down
binging happens to be making proper diet shakes, smoothies and thus frame of mind.
On the list of perfect machine makers construction business
happens to be Oscar. Those Our omega 1000 resembles all Breville
JE98XL Extract Water, and in addition the Hamilton Beach
front front Good sized Throat Juicer 67650 is identical to most of the Breville BJE200XL.


my site ... cheap kitchenaid mixer ebay

Anonymous said...

decrease your rates moreover setup considerably healthier manages to
all your friends and relatives. The country's over-all exquisite make will certainly make it again this speaking of aim most likely your pals and thus others who live nearby. As many as 20% a bit more juice', 'Up to three cycles whole lot nutrition', 'Up with regard to 30% smaller pulp'.
....

Look into my site - professional food blender ()